אור ים – המגמה החמה בשוק הנדל"ן

בשנים האחרונות, ישנם מספר שכונות שקיבלו תהליך בנייה מרשים, אך ביניהן ישנה שכונה שהפתיעה את כולם – אור ים. השכונה המודרנית הזו, שמתוכננת להיות איכותית ומגוונת, הפכה לסממן לאיכות החיים הגבוהה באזור השרון.

מחפשים לקנות דירה בשכונה החמה ביותר באזור? אור ים דירות למכירה הפך לביטוי שמתחיל להישמע בכל פינה. מדובר באזור שמושך אליו את הקונים בזכות האיכות, היוקרה, והחיים הקהילתיים. כל זאת, ועוד, הפכו את אור ים לשכונה המבוקשת למגורים.

אך האיכות לא מסתיימת רק בדירות. אור ים צמודי קרקע הם ההוכחה לתושבים ולקונים שהשכונה עוד יותר משכונת דירות. הם מצביעים על רמת הפרטיות, היוקרה והנוחות שהשכונה מציעה. הזדמנות הרכישה באור ים איננה רק הזדמנות לרכוש דירה או בית, אלא היא הזדמנות להצטרף לקהילה.

מיקום מרכזי ונגישות נרחבת

אחד היתרונות הבולטים של אור ים הוא הנגישות שלה. השכונה מצויה בקרבה לצירי תנועה ראשיים, והיא יושבת במרחק של 40 דקות מתל אביב ו-30 דקות מחיפה. השכונה מחוברת לכביש 4 ולכביש 2, ובנוסף לכך, ישנה אפשרות להיעזר בשאטל שמופעל על ידי החברה לפיתוח קיסריה, שמחבר את השכונה לפארק העסקים ולתחנת הרכבת הסמוכה.

איכות החיים

אחד היתרונות הבולטים בשכונה הזו הוא המחשבה מאחוריה. 60% משטח השכונה מיועד לצרכי הציבור, וזה כולל דרכים, שטחים ירוקים ומגוון מתקנים להנאת התושבים. במהלך הבנייה, נשקל הצורך ליצור סביבה בטוחה ומלוכדת לילדים ולהוריהם. השטחים הירוקים בשכונה היו מתוכננים להיות מנותקים לגמרי מהכבישים, דבר שמבטיח בטיחות מרבית לילדים.

צמודי קרקע באור ים

באור ים דירות למכירה תוכלו למצוא מגוון גדול של בתים. אחת ההצעות המעניינות הן צמודי קרקע. אור ים צמודי קרקע מציעה בתים שנבנו מתוך מחשבה להיבט האקולוגי הופכת את הבנייה הזו לאטרקטיבית במיוחד לקהל המגורים. השילוב בין הטבע לבין הבנייה המודרנית יוצרת תמונה של הרמוניה ושלווה.

חינוך ותרבות

בשכונת אור ים יוקמו 4 קריות חינוך עצמאיות. הגישה הנוחה לבתי הספר, באמצעות שבילים שתוכננו בקפידה, הופכת את החוויה של הלימודים לאופטימלית לילדים. בתכנון השכונה נשקלה גם החשיבות של השטחים הציבוריים והירוקים, והם כוללים גינות, אזורי בילוי, מתקני ספורט ועוד.

מסחר ובילוי

בשכונה צפויים לקום מספר מרכזים מסחריים המציעים שירותים מגוונים לתושבים. המערכת המסחרית המפותחת באור ים מציעה אפשרויות רבות לבילוי וקניות, והיא מחוברת לשאר חלקי השכונה באמצעות שבילים מיועדים להולכי הרגל ולאופניים.

טכנולוגיה וידידותיות לסביבה

החדשנות איננה מגיעה רק במיקום ובעיצוב השכונה, אלא גם באופן בו היא תוכננה מבחינה טכנולוגית. אור ים נועדה להיות שכונה ירוקה, שבה הבנייה הושפעה מרעיונות סביבתיים. הכוונה היא לבנייה שמקיימת את הסביבה ולא מזיקה לה. הגגות של הבניינים והבתים מכילים מערכות סולאריות, התאורה ברחובות היא אנרגטית, וגם פעולת מערכות האיסוף של הפסולת מתבצעת באופן אקולוגי.

חווית הקהילה

שכונת אור ים מתבססת על יצירת קהילה חיה ואינטראקטיבית. כאשר מדובר בבניית שכונה מאפס, ההיבט הקהילתי הוא מרכיב חיוני ביצירת הבית הקהילתי החדש. במסגרת התכנון, הוקמו מרכזי קהילה, גנים ומתקנים אחרים שמעודדים את התושבים להכיר אחד את השני, להשתתף בפעילויות משותפות ולהיות חלק ממשהו גדול יותר מהם עצמם.

תשתית מתקדמת

אור ים לא התפשרה על התשתית המובילה לשכונה. התחבורה הציבורית המודרנית, כולל אוטובוסים ותחנת רכבת בקרבה, מאפשרת נגישות גבוהה לכל התושבים. הכבישים הרחבים, המובילים אל השכונה, מבטיחים שלא יהיו פקקים או בעיות תנועה בשעות השיא.

סיכום

אור ים היא השכונה החדשה שמציעה חוויה של מגורים באיכות גבוהה, אור ים דירות למכירה מציע פרויקטים ייחודיים, בינהם אור ים צמודי קרקע. השכונה תוכננה להיות מגוונת, בטוחה ופונקציונלית, והיא בהחלט מצליחה להגשים את המטרות הללו.

 

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

מאמרים נוספים

ניוזלטר

מעוניינים לקבל מאיתנו עדכונים?